Text Widget

ميرحسين موسوي:امسال سال صبر و استقامت و ايستادگي در برابر ديكتاتور است/درگذشت بانو رباني همسر گرامي آيت الله العظمي حسينعلي منتظري را به ملت سبز ايران و به خصوص فرزندان ان مرحوم تسليت ميگوييم/مرگ بر ديكتاتور****جنبش سبز مازندران****

۱۳۸۹ فروردین ۹, دوشنبه

تقویم سال ۱۳۸۹ با مناسبتهای سبز برای دانلود شما


جنبش راه سبز (جرس)





تقویم سبز سال ۱۳۸۹هجری شمسی؛ سال صبر و استقامت



شبکه جنبش راه سبز (جرس) به مناسب سال نوی هجری شمسی تقویمی را همراه با مناسبتهای سبز سال گذشته منتشر کرده است. اشعار و طرح های این تقویم همگی از هنرمندان سبزی است که از ابتدا همراه جرس بوده اند و برای حمایت از این رسانه، آنها را به شبکه جنبش راه سبز اهدا کرده اند. برای یادبود خاطره های سبز سال گذشته، این تقویم به صورت نسخه دانلود (فایل پی دی اف) در وبسایت قرار گرفته و به راحتی قابل دانلود است.



این کار بدین منظور صورت گرفته تا هموطنان داخل ایران به علت موانع موجود خرید اینترنتی بتوانند این تقویم را دانلود کرده و از آن استفاده کنند.



با این وجود تقاضای جرس از هموطنان (به خصوص هموطنان خارج از کشور) اینست که در ازای هر دانلود این تقویم از طریق بخش کمک مالی با همت عالی، شبکه جرس را حمایت کنند.






دانلود تقویم (فایل پی دی اف)



عکسهای صفحات تقویم را هم از اینجا ببینید.



دوستانی که مایل به دریافت نسخه چاپی و صحافی شده این تقویم هستند می توانند با ایمیل mali @ rahesabz.net مکاتبه کنند. هزینه نسخه چاپی تقویم 20 دلار آمریکا به اضافه هزینه پست خواهد بود.

در زیر تصاویری از صفحات این تقویم را مشاهده می کنید که می توانید مناسبتهای جنبش سبز را در آن پیدا کنید.










1 سبز انديش:

ناشناس گفت...

Вот это да! Спасибо! Я всегда хотел писать на моем блоге что-то вроде этого. Могу ли я взять часть вашего поста в блог? привет!